Friendship ♥

Persahabatan adalah lebih daripada sekadar perantauan bersama-sama dan berkongsi saat-saat yang baik, apabila seseorang datang untuk menyelamatkan anda daripada fasa kehidupan yang paling teruk , mereka boleh membuatkan anda gembira dalam keadaan susah mahupun senang .




 ini baru Sahabat Sejati , Cehceh -.- ayat nak jiwang joo , HAHA ! bukan apa , janji bagai aku , tapi bila aku tk datang , dorang still faham perasaan aku , siap tulis nama lagi , terasa woo == Thanks for Amat keneng =.= , Syahmi & Izzwan Affendy coz faham situation aku , Hopefully jumpa korang lagi yaww  *lawa tulisan dekat kertas tu , HAHA 


= Haa , ni pulak aku gegilo sikit , lantaklee kenal ke tk , aku layan joo , walaupun segan , malumalu semuanyew , biar je buat kecoh sikit , ada senyum tu elok leww tuu , Jyeaaaaaaah ♥ semuanya budak suam gitu , Cehceh , say Hi to my friends Hani , Myra, Shee , Anis , Bella & Ash  Dorang sporting jugak taww 



= This My BIG FAMILY  this picture was 1st meet with them  Dorang ni memang sekepala gilogilo punyew , apa apa joo mesti gelak je , Farish Kimsons , Rara , Azal , Atep & Faiz . Thanks make me happy yaww ,


Haa , muka diaa jee ada dlm ni , HAHA , cm cm , dah dah , kasi dekat belakang tu , yang due orang tu kawan aku jugak , Tak dapat jugak jumpa , tapi seriously kalau lepak sama mesti cirit semuanya , Kankan Syafiq gemok & Amin ? HAHA ! 

Persahabatan tidak boleh hidup jika seseorang membuat segala usaha untuk mengekalkan tanpa apa-apa pengiktirafan . Terima kasih kawan , terima kasih segalanya . Hopefully jumpa korang weh , Love friends  Ejad keneng =..=