Memories as a student ♥

Okay , Hi semua , Aucakkkkk ! dah ada post baru lah dia , Haa , kali ni nak buat pasal zaman bebudak until menjadi calon SPM 2011  Hope korang enjoy bacalah , kalau ada ejaan salah , pedulikan jee , asalkan korang faham , jenngg jengg jenggg


sekolah rendah , macam biasalah kan bebudak , mana tahu apoapo , masuk jee memang semuanya ketot ketot belaka termasuk aku ni yang sentiasa nan kening lebatnya macam Hagemaru == Yeaaaaaaah , ingat lah jugak part romantik dekat sch tu , yang aku ingat 1st time aku couple stat darjah 1 lah , time tu memang tbe tbe je aku ameklah bunga dekat tepi kelas pegi dekat kelas sebelah aku , aku bagi lah dekat Si Dia , N then , bila aku bagi , Si dia nangis , aku pun nangis , semua kawan aku gelak gelak , aku keluar pegi peluk cikgu , cikgu tanya , Izzat , kenapa ni ? Budak tu buang Bunga Saya , HAHA ! ingat woo .yang 2nd punya pulak Haish memang malang betul ikut cakap kawan sampai terkencing dalam suar -..- Paling memalukan lah , HAHA , dah lah dorang siap cakap dekat tandas tu ada hantu lah , aku punya lah caya bagai , terus tahan , masuk je kelas semua tanya kenapa stokin basah ni ? pastu terus aku jerit ! CIKGUUUU , IZZAT KENCING , HAHA , malumalu =..= tapi tulah kenangan yang aku tak boleh lupa , yeaaaaaaaaaah !



Haa , masuk sekolah menegah pulak , Aiyooo , macam macam kaum aku jumpa , HAHA ! biasalah 1 Malaysia , Sekolah rendah dulu pun manalah aku ado kawan india nan cina , Takpooo , Haa , tapi yang bestnya situ cikgu semua memang rapat gilaa lah nan aku , sampaikan aku ada buat hal lah , Aku memang ingat sampai bila bila lah , Pedehhhh , nak luahkan ni , HAHA ! wokeyy , korang caya tak aku rosakkan kipas semata mata nak tunjukkan bukti sebab kipas rosak PANAS , amek kau , memang time tu aku dah gelabah joo , macam bodoh pun ada , nasib kawan semua backup aku , at least bukan aku joo yang kena ada yang lain kena , HAHA ! tapi tulah , biasalah , budak remaja memang semua nak buat masalah dekat sch , kenalah terima dugaan kan ? Biasalah dah akil baligh  HAHA n then , biasalah dekat situ aku kenalah jugak amek peperiksaan besar PMR , tapi time tu pulak kena H1N1 , lawak joo semua kena pakai mask apa jadahnya kan , kena check suhulah , yang demam bagai kena pi bilik kuarintin duduk jawab diam diam , Zaman korang adoo ? Takdooo , HAHA




 this me Syazwan Izzat bin Sabarudin CALON SPM 2011 , BA069A098 , Woo Woo ~ Dah readyy dah woo , tengok tengok , Siap Berjubah lah kan , Bakal Siswa katakan , Doa Doakanlah  AMIN YA RABBAL ALAMIN

 

 wishing me all the best for SPM , STUDY HARD dah , NO STUDY SMART woo , selama pembelajaran yang diajari oleh cikgu aku , akan ku gunakan dalam peperiksaan nanti , Doakan kejayaan aku dalam SPM tak lama lagi ni , Takut Takut , GO GO CHAIYOOKKK ! Syazwan Izzat Boleeeeeeeh ;) lastly , hope semuanya sukalah post yang aku baru sampaikan , apa apa pun thanks view woo , nanti ada masa gua buat lagi , Ciowwwwwww , Assalamualaikum From Ejadkeneng =..=